Go Back   The Supercar Registry > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: A12pilot
Forum: Mopar Yesterday, 10:44 PM
Replies: 3
Views: 167
Posted By A12pilot
Y1 Yellow or White? Love it! Thanks for...

Y1 Yellow or White? Love it! Thanks for posting!!

Cheers
Dave
Forum: Lounge 10-18-2019, 08:42 PM
Replies: 15
Views: 171
Posted By A12pilot
Happy happy Ry Ry!!!:burnout: See you next...

Happy happy Ry Ry!!!:burnout:

See you next month!!

Cheers
Dave
Forum: Lounge 10-15-2019, 09:02 PM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Paint!! Bombay Ivory. Up next will be the...

Paint!! Bombay Ivory. Up next will be the fenders, then hood, then the small little front end pieces. Very happy with how it came out. Perfect day to paint too.

Time to get these mounted...
Forum: Mopar 10-15-2019, 08:58 PM
Replies: 104
Views: 12,229
Posted By A12pilot
Thanks, Darrel!:tongue: Parts are coming in! ...

Thanks, Darrel!:tongue: Parts are coming in! Some Year One goodies (the other half is on backorder until who the heck knows when:hmmm:), brake and fuel lines, all the clutch parts, new shifter...
Forum: Lounge 10-14-2019, 05:23 PM
Replies: 5
Views: 275
Posted By A12pilot
Good info. Thanks guys! Yes, I know Lee... but...

Good info. Thanks guys! Yes, I know Lee... but it's more of a time issue. I guess we'll see what kind of quotes I get.

Cheers
Dave
Forum: Lounge 10-14-2019, 10:26 AM
Replies: 5
Views: 275
Posted By A12pilot
Shipping a project car: Suggestions?

Welp, time to get Crunchy down here and I’m wondering the best way to do it. Part of me wants to rent a U-Haul and just jam down here with the parts in the back, car on a trailer, and do it on my...
Forum: Mopar 10-14-2019, 10:17 AM
Replies: 104
Views: 12,229
Posted By A12pilot
Yeah, I hear ya’s! It’s kind of comical seeing...

Yeah, I hear ya’s! It’s kind of comical seeing that big sombrero on that little motor. Sort of like a Wonder Bra. All good looking from the outside, then after all that work removing it you’re...
Forum: Ebay & other seen ads section 10-14-2019, 12:50 AM
Replies: 3
Views: 269
Posted By A12pilot
1968 Beaumont

https://dallas.craigslist.org/dal/cto/d/fort-frances-1968-pontiac-beaumont/6990338789.html

Saw that on Dallas Craigslist, but seems it's listed in MN. Neat looking car! This is all you, ...
Forum: Lounge 10-13-2019, 12:57 PM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Ha! Thanks, Ryan. Snow? Nope, although we just...

Ha! Thanks, Ryan. Snow? Nope, although we just recently had a cold snap. Probably not as cold as you guys though. Come on down man! I’ll put you to work for sure! Not real sure you’ll learn...
Forum: Mopar 10-13-2019, 12:38 PM
Replies: 104
Views: 12,229
Posted By A12pilot
Original 340 Shaker baseplate with "Made in...

Original 340 Shaker baseplate with "Made in Canada 3418673" ink stamp. As hard to find as a Millennial taking blame for their problems rather than blaming everyone else! I know!! Craaaaaaaaazy...
Forum: Lounge 10-12-2019, 07:32 PM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Thanks, Bruce! Went over everything with the...

Thanks, Bruce! Went over everything with the pencil again. And if you're wondering why I always wear the same shirt, there's a simple reason. When your car is on it, you own 325 of...
Forum: Mopar 10-12-2019, 12:32 PM
Replies: 104
Views: 12,229
Posted By A12pilot
Thanks, guys! Yep, no selling it now...

Thanks, guys! Yep, no selling it now Freddy!:3gears: Parts should start rolling in from Accurate Exhaust, Year One, Brewer’s, Dante’s, and a couple NOS parts off EBay I was missing which, besides...
Forum: Mopar 10-11-2019, 09:42 PM
Replies: 104
Views: 12,229
Posted By A12pilot
Well, it was a brief brush with uncertainty! But...

Well, it was a brief brush with uncertainty! But the power of Yenko.net saved this Cuda from the grips of someone who no doubt would have done a great restoration, but would it have been as...
Forum: Lounge 10-11-2019, 05:42 PM
Replies: 808
Views: 285,837
Posted By A12pilot
Hmmm... what's going on with that Mustang? Did he...

Hmmm... what's going on with that Mustang? Did he spray guide coat on it with the hopes of maybe blocking that bad boy out in the parking lot between errands? :wink:

Cheers
Dave
Forum: Lounge 10-11-2019, 12:52 AM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
This is the stage that takes the most time. Grab...

This is the stage that takes the most time. Grab a pencil, go over ever inch and circle the imperfections, then sand and repeat. Then after it's painted, realize you got all the pinholes out but...
Forum: Olds 10-10-2019, 12:45 PM
Replies: 13
Views: 535
Posted By A12pilot
That’s awesome, Lawrence!! Looking forward to...

That’s awesome, Lawrence!! Looking forward to seeing it there. Don’t you worry...plenty of CLT overnights for me ahead. And we have a Chevelle to chat about!:burnout:

Cheers
Dave
Forum: Lounge 10-10-2019, 01:59 AM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Thanks! Update over the weekend. It's down to...

Thanks! Update over the weekend. It's down to 320 so one more final run over with the pencil to circle the pinholes, then 400 wet and she's ready!

Cheers
Dave
Forum: Ebay & other seen ads section 10-10-2019, 01:46 AM
Replies: 14
Views: 989
Posted By A12pilot
You guys ROCK! :headbang: Oh, I had Big Steve...

You guys ROCK! :headbang: Oh, I had Big Steve pull the threads for respect to the future new owner, but fear not! He'll reinstate them shortly!!:biggthumpup::smile:

And the plan of action here...
Forum: Ebay & other seen ads section 10-09-2019, 12:19 AM
Replies: 14
Views: 989
Posted By A12pilot
Welp, rest easy Steve-O and all the others that...

Welp, rest easy Steve-O and all the others that sent me emails saying...."You'll be sooooorrrrryyyyyyy."

And yes, you's guys are right. I thought about this today: How will I feel about this car...
Forum: Ebay & other seen ads section 10-08-2019, 09:36 PM
Replies: 14
Views: 989
Posted By A12pilot
Thanks, guys! It's a tough decision and I'm...

Thanks, guys! It's a tough decision and I'm getting flak from all directions worse than a B-17 over the Ballbearing plant in Heidelberg!!!:blush:

Ugh.......:confused2::confused2::confused2:
...
Forum: Ebay & other seen ads section 10-06-2019, 10:52 PM
Replies: 14
Views: 989
Posted By A12pilot
Hmmm.... not sure why? Just tried to change it...

Hmmm.... not sure why? Just tried to change it but it won't let me it seems. Keeps selecting it to default to US only. I'll try the desktop version. This mobile version seems to be finicky.
...
Forum: Ebay & other seen ads section 10-06-2019, 07:44 PM
Replies: 14
Views: 989
Posted By A12pilot
Woohoo!! I was found by Scuncio!! I was waiting...

Woohoo!! I was found by Scuncio!! I was waiting for this day! :worship:

Yep... that's me! Bid high! Bid often! Bid.... well... just Bid!!:3gears:

Cheers :beers:
Dave
Forum: Muscle Car and Corvette Nationals 10-04-2019, 05:30 PM
Replies: 22
Views: 986
Posted By A12pilot
Room booked? Check. Flight booked? Check. ...

Room booked? Check. Flight booked? Check. Ready for reality to stop, senses to go into shutdown mode, and Kelly to give Grady and Mikey a hard time? ...
Forum: Lounge 10-04-2019, 05:22 PM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Thanks, men! Yes, many a paint stick has met...

Thanks, men! Yes, many a paint stick has met their maker with this build. We're down to 220, and should be at 320 tomorrow! :3gears::cool2:

Cheers
Dave
Forum: Lounge 09-25-2019, 01:30 PM
Replies: 77
Views: 6,856
Posted By A12pilot
Preliminary round two of blockification is...

Preliminary round two of blockification is proceeding unabated! :burnout: Sooo many dents. Farm trucks seem to get dents on top of dents and in places where dents shouldn't be. Sort of like hair...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:22 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.